12 od 365

Ima jedan bloger kod kojeg idem da slušam dobru muziku. Isti taj bloger mi se nekoć nasmija zbog mog muzičkog ukusa. A, da se razumijemo, ja sve mogu da slušam. I sve volim da slušam. // Danas je bio divan dan. Topao dan. Nakon 3-4 dana u kući, ovaj mi je prijao. // Čekajući da prođe 30 sekundi na toj nekoj reklamici kakve klikam svakodnevno ne bih li za 6 mjeseci ugrabila koji $, kontam da večeras nisam ništa uradila. A kao trebala bih. Imam nekog kofeina u organizmu, ali nakon 3 pive i pola kg pite, nije da ima nekog pretjeranog efekta. Jesam kofein junkie, priznajem. Ali ne toliko. // Eto sad sam čekala 15 sekundi. // Večeras moram napisati blog post koji je planiran da bude objavljen sutra popodne. A kao trebala bih na planinu. A zbog mog preglupog rasporeda nisam stigla ništa završiti danas. Vrijeme leti kao ludo. Pokušati ću završiti taj blog post kroz nekih 30 minuta, svakako je sve spremno. Onda ću završiti još što mi je zadataka ostalo i leći. // Sleep is for the weak. // I want to sleep for a week. Po mogućnosti gola, u njegovom krevetu i rukama. Za sve ostalo ima vremena. // A evo sad “Antena Sarajevooooo” // Odoh tipkati to. Neće samo.

Komentariši