27 of 365

u poslednje vrijeme ne volim zimu. Jer zbog iste ostanem u krevetu duže. Mislim, ostanem ja u krevetu duže i jer sam u 4 zaspala zbog errora koje kompajler izbacuje. Ali realno, kad me alarm probudi i skontam da je hladna kuca, ne ustaje mi se uopšte. Pa onda umjesto u 7 ustanem u 9-pola 10. Tako da jedva čekam da dođe proljeće i toplije vrijeme. Pa da onda pošteno ustanem u 7 i zaspem opet u 4. 😀 Nema veze. Imam više snage recently. I volim to. Sviđa mi se to. U poslednje vrijeme sam dobro. Al ono baš baš dobro. Do sada mi se nijednom nije desilo da ne mogu da ustanem. BIlo to iz kreveta (Govorim za dio oko tjeskobe sa kojim sam se mučila poslednje 3 godine), ili da idem vani s društvom. Nas 2 smo upali u takvu ekipu da svaki izlazak čak i kad je pravo teška situacija, prija. Mada, kao što je K rekla, svi mi imamo Daddy/Mommy issues. Pa smo se svi mi našli da zaboravimo na to bar tih par sati koliko smo zajedno. Ili 3 dana, kao što je bilo za NG. Anyways, ove godine sam sebi rekla da neću dopustiti da mi se mentalno zdravlje petlja u život. Koliko to god to smiješno bilo vama što čitate. I to je vjerovatno jedina novogodišnja odluka koju sam donijela a da sam je ispunila. Btw, prošle sedmice sam dopustila da mi ljudi izvade krv za nalaze. Long story short, za nekog ko je padao u “bandak” zbog same pomisli na to, i imao straaašne napade panike zbog straha od igle, i doktora, i mirisa u ambulantama, to je jedan veliki korak. Sad sam poprilično sigurna da mi uklanjanje mladeža sa leđa neće biti problem s obzirom da se patim s njima godinama. Za mene, ova godina je počela baš lijepo. I potruditi ću se da nastavim ovim tempom. A i imam popravnih rokova dosta. 😀 😛 Uživajte u današnjem danu. Petak je! Svi volimo petak!

Komentariši